19.4.2024

Verenluovutuskampanja 1.3.–31.5.2024

Reserviläinen ei luovuta – paitsi verta

Reserviläisliiton ja Suomen Punaisen Ristin Veripalvelun valtakunnallinen verenluovutuskampanja järjestetään jälleen 1.3.–31.5.2024. Kampanjalla halutaan muistuttaa Reserviläisliiton jäseniä verenluovutuksen tärkeydestä: verenluovuttajien rooli suomalaisen huoltovarmuuden ja valmiuden kannalta on merkittävä.

Yhdistys on mukana kampanjassa

Jäsenet voivat kerryttää yhdistyksen Luovutusryhmän pistepottia mainitsemalla yhdistyksen nimen verenluovutuskäyntinsä yhteydessä.

Yhdistyksen luovutusryhmä on

Pohjois-Kymen Reserviläiset ry

muista mainita kun käyt luovuttamassa sillä luovutus saattaa tuoda rahanarvoista etuja yhdistykselle

Reserviläisliitolla on menossa kampanja, jossa on yhdistyksille raha palkintoja. Tällä hetkellä johtavalla yhdistyksellä on 9 luovuttajaa. Tarkemmin kampanjasta linkki Reserviläinen ei luovuta – paitsi verta – Veripalvelu